zaterdag 27 juli 2013

Update Portugal!

                                                              Heyhoi!
Vandaag even een update, dit is even tussendoor , dus er komen deze week 4 artikelen in plaats van drie zoals altijd. Ik zit op het moment in Portugal in een huis vlak bij de zee. Ik zit met 9 mensen, 2 gezinnen dus. We zijn met vrienden op vakantie, we zitten op dezelfde plek als vorige zomer. De eerste week was het weer niet zo goed, het was de hele dag bewolkt en we konden niet lekker in de zon op het strand liggen. Ik ben in totaal trouwens 4 weken weg, best lang dus. De week daar na (deze week dus) is het mooi weer en volgende week word ook goed voorspelt. We zitten hier eigenlijk 3 weken maar het is 2 dagen heen en 2 dagen terug , we zijn namelijk met de auto. Vandaag ben ik naar een zwemparadijs geweest, het was super gaaf! Er komt trouwens nog een video met een aantal beelden van de vakantie met een muziekje er achter.
             

Ik ben inmiddels al verbrand omdat ik me vandaag was vergeten in te smeren. Hier in de buurt is ook een super leuke outlet, daar ben ik ook al 3x geweest. Ik ga waarschijnlijk morgen naar de Primark omdat het slecht weer is, alleen dat is nog niet zeker. Verder heb ik nog niet echt veel meegemaakt , alleen het is wel vervelend dat je zo word aangekeken omdat je blond bent en dat is hier niet echt normaal. Er zijn hier ook leuke markten met leuke goedkope kleding. Ik zit trouwens niet in de Algarve maar in het noorden van Portugal.
                                            Wat doen jullie deze zomer ?
                                                     Lots of love !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten