maandag 2 september 2013

How to style #1 , peplum top

                                                                       Heyhoi !
Vandaag een how to style it , dit is #1 en misschien ga ik dit wel vaker doen , in dit artikel laat ik zien hoe je          een bepaald kledingstuk het best kan combineren, en vandaag doe ik dat met een peplum top !
Dus ik heb twee outfits voor jullie samengesteld hoe je het best een peplum top kan combineren , en ik hoop dat jullie het leuk vinden want dit artikel kost best veel tijd, als je het leuk vind en je wil dat ik dit vaker doe laat dan even een reactie achter en zet daar in wat ik volgende keer moet laten zien in een how to style #2



Ik vind het zelf heel mooi om een peplum top met een leren broek te dragen , de top is vrouwelijk maar de broek erg stoer, de hakken die ik hier bij heb gekozen zijn niet precies dezelfde kleur als de top maar ik kon geen andere vinden , het tasje macht met het riempje om de top en met de broek , en natuurlijk hoort daar ook een liquid sand nagelakje van Opi bij !



                                                            peplum top- shelikes.com

                                                           leren broek - zalando.nl

                                                               tasje - forever 21

                                                         Opi nagellak - amazon.com


Deze outit vind ik ook heel leuk , deze is wat meer classy door de rok , maar de ballerina's de armbanden en nagellak geven de outfit wat meer kleur en lijkt het niet heel 'zakelijk' wat ik al snel vind lijken als je zo'n rok aan hebt , ik vind het ook heel mooi om onder een peplum top een rok te dragen omdat de peplum top wijd uitloopt en als je dan een strakke rok er onder doet ziet het er heel leuk uit , het lijkt ook en beetje op een jurkje.

                                                                    peplum top- otto.nl

                                                                          Rok- vd.nl

                                                                   ballerina's - h&m.nl

                                                               Opi nagellak - Ebay.com 

                                                             armbanden - lovelyjewels.nl

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden , en laat even in de reacties achter wat je volgende keer in de how                                                                    to style wilt zien !

                                                                   enjoy your day 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten